Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Reprezentanții DAO au reiterat faptul că că doresc să creeze un utilitar on-chain și de membership în jurul Subway, Domino’s și multe altele.

O nouă dovadă de concept de organizație autonomă descentralizată, sau DAO, numită FriesDAO, vrea să democratizeze accesul la industria fast-food. Cointelegraph a vorbit cu consilierii FriesDAO Brett Beller și Bill Lee despre misiunea lor de a fi o „parte a ceva care va conecta proprietatea cripto și virtuală la activele din lumea reală”.

FriesDAO își propune să achiziționeze și să extindă francize de restaurante fast-food, cum ar fi Popeye’s, Burger King și Taco Bell, invitând deținătorii de token-uri FRIES să conducă o rețea descentralizată de restaurante cu servicii rapide sau QSR. Începând cu proprietarii de franciză Subway, echipa FriesDAO speră să-și ghideze partenerii cu privire la spațiul blockchain. Ceea ce „a început ca o glumă” s-a transformat într-o propunere serioasă când și-au dat seama că „exista o gaură pentru oamenii care erau gata să conducă DAO mai mult ca o afacere”.

Lee a clarificat că FriesDAO nu deține în mod direct niciunul dintre magazine, din motive legale. Mai degrabă, modelul său de guvernanță permite membrilor DAO să aibă un cuvânt de spus în ceea ce privește modul în care sunt cheltuite fondurile de trezorerie și ce magazine vor fi achiziționate. De asemenea, intenționează să ofere carduri de membru nonfungible (NFT) cu multiple avantaje, cum ar fi mâncare gratuită sau reduceri la magazinele din rețeaua FriesDAO.

La momentul publicării, DAO a strâns 5,4 milioane de dolari conform site-ului său web, depășind obiectivul minim de 5 milioane de dolari.

Recent, FriesDAO l-a adăugat pe Kory Spiroff, fostul președinte al Domino’s, în consiliul său consultativ. Kory a comentat pentru Cointelegraph că are încredere cu adevărat că tehnologia blockchain poate aduce un nou nivel de eficiență industriei QSR.

„Transparența inerentă cuplată cu imediata percepție bazată pe comunitate poate reduce semnificativ timpul și efortul necesar pentru a înțelege preferințele consumatorilor. Este ca un grup focus încorporat cu personal permanent, cu costuri zero, care poate fi apelat dintr-o dată pentru a oferi feedback critic.”

Întrebat despre planurile McDonald’s de a crea restaurante McMetaverse, Beller a spus că este „inevitabil” ca lanțul „să adopte o abordare Metaverse a unui magazin virtual care va livra mâncare ca și cum ai fi într-un joc video”.

Sursa: Cointelegraph.com

Adaugă Comentariu